Afscheidsfeestje van de familie/vrienden - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade Krämer - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje van de familie/vrienden - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade Krämer - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje van de familie/vrienden

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade

25 Juli 2009 | Nederland, Bladel

Wat hebben we een gezellig feest gehad. Lekker weertje, relaxte muziek en vooral: allemaal mensen om ons heen waar we heel veel van houden! We beseffen maar weer eens hoe fijn het is om omringd te zijn door zoveel lieve mensen! Dat zullen we het meeste missen! Gelukkig hebben we veel foto's en video gemaakt zodat we in India hiervan kunnen nagenieten! Bedankt allemaal voor deze mooie dag! XXX van ons!

• 27 Juli 2009 - 15:03

Wendy Adriaansen:

Hoi avonturiers,

Ik vond het ook erg gezellig! Was blij dat ik jullie persoonlijk nog even veel geluk heb kunnen wensen.
    Heel veel succes met alle laatste voorbereidingen, alvast een fijne reis en hou ons vooral op de hoogte!!

Groetjes
    Wendy

• 27 Juli 2009 - 18:10

Wil Vermeulen:

Ha Schatjes
    ja het was echt gezellig
    wij zullen jullie ook missen maar India is straks weer 5 lieve mensen rijker en na 3 september 6 lieve mensen
    Ga er voor heel veel groetjes van Henk Wil Ben en Maud XXXXX

• 29 Juli 2009 - 18:09

N&W:

Hallo WMDSJ :-)
    Ook wij vonden het zaterdag heel gezellig.
    Heel veel succes met de laatste loodjes, wij gaan jullie volgen .
    Wij hopen dat jullie een fijn reis zullen hebben en gauw jullie ook daar thuis gaan voelen.
    Lieve groeten
    Nassima-Wilhelm

• 09 Augustus 2009 - 07:54

Tante Lenie:

Hallo mieke, goh wat leuk ik ben er nu eens goed voor gaan zitten,
    meisje ik wens jullie allemaal een hele goede reis en hoop alles een beetje te kunnen volgen,
    gr. lenie

• 12 Augustus 2009 - 16:46

Marcel,Simone+kids :

Hoi lieve familie, na dit gezeliige feest van 25 juli en het etentje bij ons voor jullie hebben we vandaag na een gezellige wandeling en een stuk nederlandse appeltaart (die chocolade taart was toch ook lekker...) echt afscheid genomen van elkaar. Het moet er een keer van komen he ? We gaan jullie missen maar we weten dat jullie je droom achterna gaan. Iets wat je al zo lang in je hoofd hebt moet je op een gegeven moment gewoon gaan doen en dat doen jullie. Dit zouden de meesten jullie niet na doen...... Nou we blijven jullie avonturen volgen! Goede reis en we skypen,sms-en,mailen en bellen met elkaar.

Heel veel liefs van Marcel,Simone,Julia en Pieter.