Geen verslag, wel wat foto's - Reisverslag uit Trivandrum, India van Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade Krämer - WaarBenJij.nu Geen verslag, wel wat foto's - Reisverslag uit Trivandrum, India van Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade Krämer - WaarBenJij.nu

Geen verslag, wel wat foto's

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade

22 Februari 2011 | India, Trivandrum

Zie de foto's hieronder.

• 22 Februari 2011 - 09:43

Irene:

Bedankt voor de mooie plaatjes......ze zeggen genoeg dus de tekst mis ik niet! Liefs, tis al bijna april............
    Irene.

• 22 Februari 2011 - 10:26

Hanny:

Wat een mooie foto's. Echt zo als jullie zijn. Dank je wel.
    een vraagje voor Dagmar:
    Spetterde die jus d'orange zo erg dat je er een duikbrilletje voor op moest?
    Grapje, heel veel groetjes Tante Han
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 22 Februari 2011 - 12:53

Marjo:

Prachtige foto's. Heel herkenbaar!
    Ik denk nog bijna dagelijks aan onze fantastische reis en de fijne tijd bij jullie.Ik mis ook af en toe jullie spontane enthousiaste kinderen.
    Veel lieve groetjes, deze keer vooral voor Dagmar, Sam en Jade. Dikke knuffel van Marjo

• 28 Februari 2011 - 09:06

Carin:

Dag Mieke, dat zijn hele mooie foto's. De foto waarop Jade vanachter een deur kijkt, trof mij in zijn schoonheid in meerdere opzichten.
    Liefs Carin,

• 28 Februari 2011 - 09:07