Toekomst van dit blog - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade Krämer - WaarBenJij.nu Toekomst van dit blog - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade Krämer - WaarBenJij.nu

Toekomst van dit blog

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade

21 Maart 2012 | Nederland, Eindhoven

Beste lezers van mijn blog,

Meer dan 2 ½ jaar houd ik nu een blog bij. Wat begon als een reisverslag voor mezelf en ons gezin, is inmiddels bijna uitgegroeid tot een column. Alles wat ik opgeschreven heb is 100% waar, waarbij ik zowel mijn blijheid als alle moeilijke momenten heb beschreven.

13 maart is mijn lieve vader overleden.

Wij zijn inmiddels weer in NL en hebben mijn vader afgelopen maandag gecremeerd.

Wim en ik gaan op een rijtje zetten wat nu het beste voor ons is. We zijn gelukkig goed opgevangen door de hele familie.

Binnenkort zal ik ons reisverslag van Bali alsnog plaatsen, puur omdat ik het verhaal compleet wil hebben. Gelukkig had ik het al geschreven voordat ik telefoon uit NL kreeg dus ook dat verhaal komt helemaal uit het hart.

Ik kan me goed voorstellen dat jullie mijn blog al lang niet meer lezen, we worden namelijk met zijn allen overstelpt met informatie. Maar ik begrijp ook dat de verhalen door meer mensen gelezen worden dan ik eerst dacht.

Voor mezelf ga ik door met schrijven. Mijn blog houd ik dus nog even aan.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie hartelijke en soms bemoedigende mails de afgelopen jaren! Dat deed ons goed.

Een fijne lente

Liefs, Mieke, Wim, Dagmar, Sam en Jade


  • 21 Maart 2012 - 10:13

    Hanneke:

    Hoi Mieke
    Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Hopelijk heb je afscheid kunnen nemen van je vader. Ik leef heel erg met jullie mee (ik heb m'n vader nog niet zo lang geleden, zo voelt het maar het is alweer 2 jaar!).
    Ik volg je verhalen met heel veel plezier, goed dat je door gaat met schrijven, je hebt echt talent.
    Hanneke

  • 21 Maart 2012 - 10:32

    Johan Jan Berkvens:

    Wij wensen jullie heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je vader, schoonvader en opa. Moge de vele fijne herinneringen aan hem jullie helpen dit verlies te dragen.
    Fijn dat jullie nog bijtijds terug konden zijn.
    Wij hebben steeds met heel veel interesse en plezier je verslagen gelezen. Wij zouden het een geweldig gemis vinden als hieraan een einde zou komen. Maar wie zij wij!
    Zoals al eens eerder gezegd, publiceren van je verhalen lijkt ons een geweldig idee!
    Heel veel sterkte en wie weet tot ziens.
    Johan en Jan Berkvens

  • 21 Maart 2012 - 11:04

    Nel:

    mieke, wim en kids

    gecondoleerd met het verlies van jullie vader en opa
    heel veel sterkte voor de komende tijd

  • 21 Maart 2012 - 11:07

    Ingrid :

    Hallo Mieke en Familie,

    Heel veel sterkte met het verlies van je vader en jullie Opa.
    Fijn dat jullie terug konden komen om afscheid te nemen. Je hebt elkaar nodig van dicht bij om zoiets te kunnen verwerken.

    Ook wij volgen je verhalen nog steeds en vinden ze elke keer weer even mooi, ontroerend, leuk, interressant, en ga zo nog maar even door. Het is net wat je zegt een column geworden. We zien er steeds naar uit om je berichtjes te lezen.
    Dus ook voor ons, mag je door gaan, we blijven jullie volgen........

    Groetjes Fam. Paridaans

  • 21 Maart 2012 - 12:04

    Carin Greefhorst:

    Hoi Mieke,

    Het was leuk om via dit blog op de hoogte te blijven van jouw ervaringen. Ik heb ze allemaal gelezen. Jouw schrijfstijl nodigde ook echt uit om ze allemaal te willen lezen. Succes met je keuzes voor de toekomst.

    Liefs Carin

  • 21 Maart 2012 - 18:51

    Carla Clevers:

    Hoi Mieke, wat een droevig bericht van je vader. Ik wens jou en je gezin veel sterkte.

    Fijn dat je blijft schrijven. Ik lees het graag.....

    Groetjes, Carla

  • 21 Maart 2012 - 19:09

    Petra:

    gecondoleerd met het verlies van je vader, schoonvader en opa. Er sprak veel liefde uit de verhalen die ik over je vader las. Ook naar de kleinkinderen toe en vise versa. Wat zal hij gemist worden. Mogen de mooie herinneringen blijven.

    Veel sterkte,
    lieve groet Petra

  • 21 Maart 2012 - 20:26

    Natasja:

    Beste Mieke, Wim en kinderen,

    Gecondoleerd met het overlijden van jullie vader, schoonvader en opa.
    We wensen jullie veel sterkte met dit verlies.

    We volgen jullie verhalen nog steeds en genieten hier dan van, net of we er zelf een beetje bij zijn.
    Van ons mag je lekker doorgaan met schrijven.

    Nogmaals veel sterkte en succes met het maken van jullie keuzes voor de toekomst.
    Groetjes Familie de Kort

  • 21 Maart 2012 - 20:32

    Paul En Marita:

    Hallo Mieke, Wim en kids,

    Wij willen jullie van harte condoleren met het overlijden van je vader, schoonvader en jullie opa. We hopen dat jullie ergens de kracht vandaan kunnen halen om dit verlies te kunnen verwerken.
    We wensen jullie dan ook veel sterkte toe.
    Paul en Marita

  • 22 Maart 2012 - 00:15

    Erna Suriname:

    Lieve Mieke, Wim en kids,
    Sterkte met het verlies en gemis van je vader en jullie schoonvader en opa.
    Niet meer lijfelijk aanwezig, maar vast en zeker nog heel vaak aanwezig in jullie gedachten en herinneringen! Kan me voorstellen hoe het voelt als je zo ver weg bent en dan zo'n bericht krijgt. Ik herken dat stukje angst wel als je zelf in het buitenland woont en je ouders ouder worden en je dus zo ver van ze af bent mocht er iets gebeuren.
    Ook ik lees je stukjes met plezier dus ga vooral door! Leuk om regelmatig een stukje herkenning tegen te komen al gaat het dan om andere landen en mensen.
    Sterkte de komende tijd en succes met alle komende beslissingen.
    Dikke brasa (knuffel)
    Erna X

  • 22 Maart 2012 - 12:55

    Liesbeth Lodewijkx:

    Mieke , wat erg voor jullie, .
    Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
    Hartelijke groet Liesbeth.

  • 22 Maart 2012 - 18:13

    Miriam:

    Hoi Mieke, Wim en kids,
    Gecondoleerd met het verlies van je vader, ik vind het heel erg voor je, we wensen jullie heel veel sterkte toe.
    We volgen je verhalen trouw, je schrijft erg mooi over het leven.
    Groetjes
    Miriam x

  • 23 Maart 2012 - 13:45

    Geert Van Herk:

    Hallo Mieke, Wim en familie.

    I keek uit naar je reisverslag van de vakantie op Bali.
    Helaas heb ik het treurige nieuws van je vader moeten lezen.
    Gecondoleerd met dit enorme verlies. Goede tijden slechte tijden, ik wens jullie veel sterkte
    om dit verlies te verwerken. Ik verheug me ook om weer een volgend verslag van je te lezen Mieke.
    Succes met jullie nieuwe plannen in Nederland. Het gaat jullie goed.

    Groetjes uit een warm Thailand: Geert en Mali

  • 27 Maart 2012 - 19:04

    Ivonne (Mama V Luca):

    Oh lieve Mieke en de rest v/d familie,

    Hierbij alsnog mijn oprechte deelneming ivm het verlies van je vader!
    Vreselijk zal het voor jullie zijn.
    Fijn te lezen dat jullie goed worden opgevangen door de familie.
    Jullie zullen elkaar ook nodig hebben om deze moeilijke tijd door te komen.
    Ik wens jullie veel sterkte met het dragen van dit verlies.

    warme groetjes,
    Ivonne Couwenberg

  • 01 April 2012 - 15:03

    Renee:

    Lieve Mieke,
    Ik leerde je vader 30 (!!) jaar geleden kennen als een lieve zorgzame man en jullie familie als hecht en gezellig. Ik hoop dat alle mooie herinneringen aan hem en jullie samen helpen in deze moelijke tijd. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
    Renee

  • 02 April 2012 - 17:40

    Amanda:

    Wat droevig om te lezen dat je vader nu toch is overleden. Ik hoop dat je nog afscheid hebt kunnen nemen. Waardeloos als je dan zo ver weg bent van je familie. (Al is dichtbij wonen ook geen garantie.) Heel veel sterkte voor jullie allemaal met het verwerken van dit verlies!

    Amanda


  • 02 April 2012 - 18:56

    Karin Tornquist:

    Hoi Lieve Mieke,

    Gecondoleerd met het verlies van je vader, dit soort dingen zijn altijd heel vreselijk. Veel sterkte met de verwerking ervan. Ik lees je Blog altijd met heel veel plezier. Ik laat andere informatie altijd even voor wat het is en lees je blog als eerste...je doet er meer mensen een plezier mee dan je denkt. Ik hou van je schrijfstijl en optimisme! Veel liefs, Karin.

  • 03 April 2012 - 14:54

    Raisa:

    Ik wou hieronder gewoon even vertellen hoe veel bewondering ik voor jou en je gezin heb.
    Echt heel veel bewondering.

    Ik kwam een keer bij deze blog doordat het me zelf ook heel erg aansprak en was nieuwsgierig
    naar de belevingen van anderen. Zodoende volg ik al die tijd deze blog al.
    Geweldig!
    Ga er alsjeblieft mee door, het inspireert heel veel mensen.

    Sterkte met het verlies!

  • 11 April 2012 - 13:49

    Daniëlle:

    Gecondoleerd met het overlijden van jullie vader, schoonvade en opa. Ik check zo 1 keer per maand even de site en lees dan weer alles bij, dus vandaar mijn wat late reactie. Ik kan me voorstelen, dat zo'n verdrietige gebeurtenis je weer even aan het denken zet. Hopelijk vinden jullie veel troost bij de mooie herinneringen van mooie momentjes met hem. Je weet dat ik jullie verslagen altijd met veel plezier en bewondering lees. Ik hoop nog lang van jullie avonturen te mogen meegenieten.
    X Daniëlle en alle Veronnekes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Rondreis Azië

Recente Reisverslagen:

16 September 2012

Terug in NL; keuzes maken

21 Maart 2012

Toekomst van dit blog

03 Maart 2012

Jakarta

29 Februari 2012

Ho Chi Minh (Saigon)

21 Februari 2012

Hoi An, Vietnam, de perfecte start
Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 776
Totaal aantal bezoekers 180359

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 01 December 2015

Thuis in Eindhoven

14 Maart 2012 - 16 September 2012

Nederland

15 Augustus 2009 - 31 Januari 2012

Emigratie naar India

09 Mei 2009 - 15 Augustus 2009

Voorbereiding tot emigratie

08 April 2009 - 08 Mei 2009

Naar India ter oriëntatie

14 Februari 2012 - 30 November -0001

Rondreis Azië

Landen bezocht: