Gastblogger in het digitale Eindhovens Dagblad - Reisverslag uit Trivandrum, India van Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade Krämer - WaarBenJij.nu Gastblogger in het digitale Eindhovens Dagblad - Reisverslag uit Trivandrum, India van Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade Krämer - WaarBenJij.nu

Gastblogger in het digitale Eindhovens Dagblad

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade

06 September 2010 | India, Trivandrum

Hallo allemaal,

Graag wijs ik jullie op mijn bijdrage in het digitale Eindhovens Dagblad; vanaf vandaag tot en met zaterdag iedere dag! Oud collega Jos Houbraken (tevens correspondent in Eersel van het ED) heeft mij bij de redactie aangedragen.
Als gastblogger vat ik het afgelopen jaar van onze emigratie samen, vergezeld van veel beeldmateriaal. Er zijn iedere dag wat persoonlijke youtube filmpjes bijgevoegd. Ook de zakelijke kant,met a.s. zaterdag een youtube filmje van ons bedrijf, is te zien. Dank je wel voor het lezen!



http://www.ed.nl/mening/weblogs/gastblog/



Liefs van ons vanuit India!


  • 06 September 2010 - 17:28

    Marjo:

    Wat leuk Mieke!
    Ik heb je verhaal net gelezen en de filmpjes bekeken. Ik ga het zeker deze week bijhouden.
    Succes met de andere dagen. Groetjes, Marjo

  • 06 September 2010 - 18:32

    Erik:

    Hoi Mieke,
    hartstikke leuk verhaal. Goed gedaan!

  • 06 September 2010 - 19:30

    Mieke Bleijs:

    Hoi Mieke,

    Wist het wel!!

    Je hebt talent.

    gr Mieke

  • 08 September 2010 - 07:36

    Roeland:

    Hallo Mieke,

    Om te weten hoe het met mijn nichtje Maartje (dochter van mijn tweelingzus) gaat zie ik bij de reacties jouw aanbod staan. Daarom even een kort berichtje. Leuk dat de werelden elkaar tegenkomen in een ver land. Want jij wist denk ik niet dat Maartje familie van me is. Zitten jullie ook een beetje in de buurt van elkaar? En net als jullie, heeft zij ook altijd problemen met het krijgen van een visum.
    Later meer, maar nu mail ik in de baas zijn tijd. Zoals je weet ga ik per 1 november stoppen en doe ik nu alleen maar ondersteunende werkzaamheden.
    Het ga jullie goed en succes met alle werkzaamheden. Je stukje in het ED heb ik nog niet gezien, maar ik haal vanmiddag alle kranten weer uit de papierbak.

    Groeten, Roeland.

  • 09 September 2010 - 17:18

    Robin:

    Mieke, wat een super leuke filmpjes en verhalen! Veel wist ik natuurlijk al, maar echt heel leuk. Hoop dat veel mensen het lezen, geeft een goed beeld van India.
    xje

  • 11 September 2010 - 15:06

    Miriam:

    Hoi Mieke
    leuke verhalen gelezen,kei goed van je.
    Veel plezier samen.
    Groetjes, Miriam

  • 18 September 2010 - 14:31

    Milou Kuijken:

    Mieke weet je nog van de Belgische kust, lekker s

    amen kramperen.Heel veel gro
    etjes uit Aalst.Milou

  • 23 September 2010 - 17:12

    Erna:

    Leuke verhalen en filmpjes Mieke. Leuk om zo een beetje met jullie mee te kunnen genieten. Fijne tijd samen en veel succes!

  • 27 September 2010 - 12:17

    Maartje:

    Beste Mieke,

    Ik had je gister een heel verhaal gestuurd, maar ik weet niet waar het is gebleven. Ik kan je email adres niet vinden, heb je dat voor mij, ik heb een vraag, wellicht weet jij daar antwoord op. groetjes Maartje, mijn email is: maart77@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim, Mieke, Dagmar, Sam en Jade

Actief sinds 31 Maart 2009
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 180625

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 01 December 2015

Thuis in Eindhoven

14 Maart 2012 - 16 September 2012

Nederland

15 Augustus 2009 - 31 Januari 2012

Emigratie naar India

09 Mei 2009 - 15 Augustus 2009

Voorbereiding tot emigratie

08 April 2009 - 08 Mei 2009

Naar India ter oriëntatie

14 Februari 2012 - 30 November -0001

Rondreis Azië

Landen bezocht: